Caranea
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Caranea

Fórum venované žánru fantasy
 
DomovDomov  PortálPortál  GalleryGallery  Latest imagesLatest images  HľadaťHľadať  RegistráciaRegistrácia  PrihláseniePrihlásenie  

 

 Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!!

Goto down 
2 posters
AutorSpráva
Horox
Admin
Horox


Počet príspevkov : 154
Age : 31
Bydlisko : Fon-Du-Lac
Hobby/Job : Paladin
Registration date : 08.05.2008

Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! Empty
OdoslaťPredmet: Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!!   Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! I_icon_minitimeSo jún 07, 2008 3:56 pm

Takže OK, dáme si nejaké pravidlá:

Exclamation !...Read the all text below...! Exclamation
1. Krajina v ktorej hráme, sa volá ,, Caranea ''.
2. Základná diagnostika rás a v daľších príspevkoch doplnky:


Idea Elfovia - nie moc rozšírená rasa, zvyčajne majú mestá vystavané na vysokých a starodávnych stromoch v hlbokých lesoch, z lesov často nevychádzajú, patria k ,,neutrálnym rasám'', zbrane - využívajú zvyčajne krátke dýky, alebo malé meče, najčastejšie luky a mini-kuše, hlavné mesto je uprostred najvačšieho a najnedostupnejšieho lesa v Caranei, mágia je prírodná alebo zameraná na záškodníctvo (jedy a podobne), elfovia dokážu bežať rýchlo ale nie rýchlejšie ako vlkolaci, ochrancovia prírody podobne ako ľudia (živé stromy a príroda, vid Entovia), sú veľmi nedôverčiví k ostatným rasám, majú zmysel pre umenie a ich pleť je svetlá.
Podrasy - Temní Elfovia - podobní klasickým elfom, lenže títo sú záškodnícki a zlomyseľní, vačšinou uznávajú temnú mágiu, pripájajú sa k ,, zlým rasám '' a ich pleť je tmavšia.
Dôležité! === Výzor klasického príslušnika rasy:
Elfí bojovník - https://2img.net/h/oi30.tinypic.com/seyw5v.jpg
Elfí vrah - https://2img.net/h/oi31.tinypic.com/10ri91k.jpg
Elfia lučistníčka - https://2img.net/h/oi26.tinypic.com/8zguab.jpg


Idea Vlkolaci - druhá najrozšírenejšia rasa, patria k ,, zlým rasám '', a sú rozvalený po celej Caranei, nerozširujú nákazu kusnutím, nenávidia ľudí, elfov a arqonov, hlavné mesto majú obrovské ako hlavné mesto ľudí (vlkolačie mesto sa dosť podobá na Isengard počas výroby Urukov a ťaženia stromov - lenže toto je niekoľko desiatok kilometrov veľké), vlkolaci používajú mágiu podobnú orkom (vid nižšie), lenže zameranú viac na rýchlosť a úhybnosť, zbrane používajú vždy obrovské i malé bodáky (vodcovia majú aj meter a vyše dlhé), vodcovia majú taktiež biele sfarbenie, obyčajní čierne alebo sivé, patria k najvačším industriám v Caranei (vid Isengard), vlkolaci sú pod nadvládou Necromancerov, bežia najrýchlejšie zo všetkých rás, živia sa výlučne masitou potravou a vlkolačí najvačší vodca sa nazýva Heldoc (mimochodom najobávanejšia postava v Caranei, po necromanceroch)
Podrasy - Vlci - klasické zvieratá
Dôležité! === Výzor klasického príslušnika rasy:
Stavba tela vlkolaka - https://2img.net/h/oi32.tinypic.com/rjpb88.jpg
Vlkolak - https://2img.net/h/oi29.tinypic.com/2uz2lgn.jpg
Ukážka bodákov a brnenia vlkolakov - https://2img.net/h/oi25.tinypic.com/2hh3p89.jpg
Heldoc - https://2img.net/h/oi30.tinypic.com/2egfbxl.jpg


Idea Ludia - najrozšírenejšia rasa, patria k ,, dobrým rasám '', sú rozšírený po celej krajine a neustále bojujú proti vlkolakom o nadvládu nad Caraneou ,hlavné mesto je uprostred Caranei - Fon-Du-Lac, je najvačšie v krajine, ľudia používajú vačšinou Nebeskú Mágiu alebo Svetlú Mágiu, vojaci sú vycvičení Paladini, klasické zbrane - obojručné meče, jednoručné meče, štíty, majú najlepší zmysel pre obranu (hradby a obrana miest, aj tažké štíty Paladinov), sú najlepší hospodári Caranei, vládcom je Vrchný Paladin a El Kahirovia sú patrónmi ľudí.
Podrasy - - nemajú žiadne.
Dôležité! === Výzor klasického príslušnika rasy:
Vrchný Paladin - https://2img.net/h/oi31.tinypic.com/2cxysr9.jpg
čarodejka nebeskej mágie - https://2img.net/h/oi26.tinypic.com/259ljs1.jpg
Paladin - https://2img.net/h/oi30.tinypic.com/ehll6a.jpg


Idea Orkovia - kočovná rasa, obrovský humanoidi (vid Warcraft alebo Warhammer 40K), vačšinou používajú tažké zbrane, disponujú obrovskou silou, mohutnosťou, rasa je rozdelená na jednotlivé klany, najviac používajú ťažkú techniku (balistické kuše, katapulty atd), majú najvačší zmysel pre česť a hrdosť ich rasy, uznávajú boj zoči-voči, sú najzručnejší kováči a kujú najlepšie zbrane, patria k ,, neutrálnym rasám '', pouzivaju ťažkú mágiu - Berserky, Zúrivosť a podobne a ich shamani využívajú vyvolaváciu mágiu a iluzijnú mágiu.
Podrasy - - nemajú žiadne.
Dôležité! === Výzor klasického príslušnika rasy:
Orkský bojovník - https://2img.net/h/oi29.tinypic.com/25a672h.jpg
Orkský šaman - https://2img.net/h/oi31.tinypic.com/2lkteut.jpg
Orkská žena - https://2img.net/h/oi30.tinypic.com/2eap4cj.jpg


Idea Draci - tretia najrozšírenejšia rasa, najnebezpečnejšie tvory v Caranei, draky sú obrovské aj niekoľko desiatok metrov, takmer 70 percent drakov v Caranei vyznáva svetlo, to znamená že sú s ľudmi, draky sú vačšinou dobré a nezabíjajú bezdôvodne, vlkolaci majú drakov ale ovládnutých a skazených temnou mágiou Necromancerov, divoké draky žijú voľne v prírode ale nieje ich veľa, druhy drakov su: ohnivý / púštny, vodný / ľadový, lesný / zemný, energický / elektrický a vzdušný / burkový, niektoré časti dračieho tela majú zázračné liečiťelské schopnosti, dosah ich ohna(ohnivý drak), víchrice/vetra(vzdušný), jedu(lesný), ľadu(vodný) a elektriny(elektrický drak) je až 17-20 metrov, draky sú v podstate nezraniťelné - psychicky ich ovládnu iba najmocnejší mágovia a fyzicky na nich musia ísť skupiny (ale dá sa chyťit lahšie, ako ho zničiť), môžu letieť rýchlosťou 200km/h, ovládajú najvyvinutejsiu psychickú mágiu v Caranei, majú svoju dračiu reč ktorej rozumie málokdo ale drak môže hovoriť všetkými a ked sú daľeko od svojho originálneho umiestnenia, tak svetlé draky strácajú svoju silu a naopak - temné ju naberajú.
Podrasy - Lesser Dragons - sú podobné veľkým drakom lenže sú značne menšie, nemajú takú silu a rýchlosť, preto sa využívajú skôr na tažobné a priemyselné účely (export a import tovaru, prenos ludí (alebo iných ras) atd.
Dôležité! === Výzor klasického príslušnika rasy:
Temný Drak v najvyššom štádiu - https://2img.net/h/oi29.tinypic.com/16lba5u.jpg
Ohnivý Drak - https://2img.net/h/oi31.tinypic.com/ipyujd.jpg
Zmutovaný Temný Drak - https://2img.net/h/oi26.tinypic.com/307wais.jpg
ľadový / vodný Drak - https://2img.net/h/oi26.tinypic.com/1ewisx.jpg


Idea Južania - černošská rasa, žijú v jedinej obrovskej púšti v Caranei, všetci Južania sú mágovia, Južania sú najlepší mágovia a ovládajú najlepšie elementálnu mágiu, rasa je medzi ,, zlými rasami'', žijú sčasti kočovne a sčasti pevne, zbrane su zvyčajne dlhé palice využívané na zložitejšiu mágiu, sú to najlepší žoldáci, obranu miest majú malú, lebo cez púšť sa nikdo nedostane k ich mestám, iba tí čo poznajú Cesty.
Podrasy - - nemajú žiadne.
Dôležité! === Výzor klasického príslušnika rasy:
Temný južanský mág - https://2img.net/h/oi28.tinypic.com/24q722c.jpg
Vysoko postavený Wizard - https://2img.net/h/oi26.tinypic.com/34nfjwj.jpg


Idea Arqoni - podvodná rasa, žijú v oceánoch, riekach a moriach, so symbiózou s morskými tvormi a príšerami, ich mágia je zvyčajne alchýmia, vášniví zberatelia byliniek alebo pestovatelia rastlín, a nejaká vodná magia, ako zbrane využívajú kopije, a ľahké brnenia, vdaka ktorým sú v boji obratní a rýchly, patria k ,, dobrym rasám '' , ľudom dodávajú morské suroviny, majú pevné mestá, zbrane na diaľku majú harpúny, príslušnici rasy niesú zvyčajne vážni, majú zmysel pre humor narozdiel od ostatnych rás a živia sa výlučne rastlinnou a vodnou potravou.
Podrasy - - nemajú žiadne.
Dôležité! === Výzor klasického príslušnika rasy:
Arqonský bojovník - https://2img.net/h/oi32.tinypic.com/5x0i0h.jpg


Božské rasy:

Idea Necromanceri - temní poslovia jedného z dvoch hlavných bohov - toho zlého, využívajú najmocnejšiu temnú a psychicku mágiu, vládnu nad rasou vlkolakov, je ich pomenej, len niekoľko desiatok, majú svojho hlavného - najvačší záporák v Caranei po Heldocovi, ktorý sa mu priamo zodpovedá a nosia masky na zakrytie tváre.
Podrasy - - nemajú žiadne.
Dôležité! === Výzor klasického príslušnika rasy:
Necromancer bez masky - https://2img.net/h/oi28.tinypic.com/308fxua.jpg
Hlavný Necromancer (vpredu), klasický Necromancer (vzadu) - https://2img.net/h/oi29.tinypic.com/9jhzf9.jpg


Idea El-Kahirovia
Tuto je opis rasy aj obrázky: https://2img.net/h/oi32.tinypic.com/wvx26g.jpg
Dodatok: Jedinec ktorému El Kahir udelí znamenie je schopný dotknúť sa Orbov a je pod neustálou ochranou ostatných El Kahirov. Mimochodom dotknutie El Kahira je liečivé - ale nie dotknutie obyčajné, El Kahir to musí robiť s umýslom.


Nehmotné alebo spirituálne:

Idea Surssiss - tajomná rasa duchov, vyzerajú ako neforemné masy temnej hmoty, nikdy ich nieje vidieť - nikdy sa do ničoho nezapájajú (vid Pán Prsťenov - armáda duchov), objavia sa len vtedy ked ich niekto vyvolá - bojí sa ich každý, za ich služby pýtajú tažko dosiahnutelné ceny (napr. Orb nejaký), je ich nekonečno, ich hlavný vodca môže mať duchov - bojovníkov koľko chce, alebo koľko bude chcieť ten čo ich najíma, hovoria akousi skomoleninou ľudskej reči alebo iba vydávajú akési temné zvuky - niektorí sa dorozumievajú mysľou - tak, že to čo mu chcete povedať, si musíte pomyslieť, ked sú ich mysľe vo vašej hlave je to veľmi nepríjemné, obyčajných duchov ide odohnať Nebeskou Mágiou a vodcu nieje možne zničiť - iba silou Orb Of Balance.
Doplnok- niektorí duchovia sa len tak túlajú po krajine, na sebazakrytie používajú mŕtve telá.
Podrasy - - nemajú žiadne.
Dôležité! === Výzor klasického príslušnika rasy:
Duch bojovník - https://2img.net/h/oi27.tinypic.com/wgyz61.jpg
Vodca Surssissov - https://2img.net/h/oi32.tinypic.com/2mdh05c.jpg


Naposledy upravil Horox dňa St júl 23, 2008 7:08 pm, celkom upravené 5 krát.
Návrat hore Goto down
https://caranea.slovakforum.net
Horox
Admin
Horox


Počet príspevkov : 154
Age : 31
Bydlisko : Fon-Du-Lac
Hobby/Job : Paladin
Registration date : 08.05.2008

Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! Empty
OdoslaťPredmet: Re: Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!!   Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! I_icon_minitimeNe jún 08, 2008 3:51 pm

Geografia

Fon-Du-Lac je v strede Caranei a orby sú v strede Fon-Du-Lacu.
Podľa toho je aj vyformovaná krajina.
Takto to približne vyzerá: https://2img.net/h/oi26.tinypic.com/fk2r5t.jpg

V strede vládne Orb of Balance a ľudia. Ludia sú rozšírený taktiež na okrajoch rôznych vedľajších pásiem. Ludia žijú v zimnom až ľadovom podnebí, čiže sú skôr niečo ako Severania. (napríklad z TES - Nord) Draky sú tu ľadové.

Orb of Fire vládne Juho-východu, vytvorila sa tam púšť a žijú tam Južania. Sopky, vražedné teplo, púšte a vyschnutá vegetácia je tam úplne v norme. Obývajú tu Ohnivé Draky. Ohnivé Draky su asi najrozšírenejší dračí druh.

Orb of Water má juh, je tam obrovský oceán, z málo ostrovmi. V hĺbkach žijú Arqoni a iné obrovské morské príšery. Pod vodou žijú Vodné Draky.

Orb of Earth je juho-západ, čiže tam vyrástli obrovské lesy, džungle, lúky a krásna príroda. Hlboko v nich žijú Elfovia. Túto časť obývajú aj Zemné, alebo Jedovaté Draky.

Orb of Wind ma Severo-západnú časť Caranei a tunajšiu krajinu pokrývaju obrovské stepi, a hlbšie do vnútrozemia aj kanony. Obrovské tornáda, a rýchly vietor je norma. žijú tu Orkovia a Vzdušné Draky.

Orb of Energy obsadzuje Severo-východnú časť Caranei a celá časť krajiny je pokrytá zhnitou vegetáciou, spálenými čiernymi plánami a zmutovanými tvormi. žijú tu Vlkolaci a Necromanceri. Neustále tu bojujú zmutované Draky s Energickými Drakmi.

Na okrajoch a oblohe vládne Orb of Barrier / Barrage - okraje su pokryté niekoľko kilometrovými vrchmi a pohoriami. Z týchto oblasti vačšinou pochádzaju El Kahirovia - sem ich boh posiela.
Návrat hore Goto down
https://caranea.slovakforum.net
Horox
Admin
Horox


Počet príspevkov : 154
Age : 31
Bydlisko : Fon-Du-Lac
Hobby/Job : Paladin
Registration date : 08.05.2008

Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! Empty
OdoslaťPredmet: Re: Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!!   Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! I_icon_minitimeUt jún 10, 2008 4:59 pm

Dodávam, že tie kone na ktorých jazdím ja a Jis'Kassa niesú obyčajné, ako klasické.
Volajú sa Rhakor.
Ale sú tak trocha, no dokážu aj silnejšie útočiť, aj sa obranovať - navyše sú veľmi rýchle. (dokážu utiecť vlkolakom ked je to potrebné Twisted Evil )
Návrat hore Goto down
https://caranea.slovakforum.net
Horox
Admin
Horox


Počet príspevkov : 154
Age : 31
Bydlisko : Fon-Du-Lac
Hobby/Job : Paladin
Registration date : 08.05.2008

Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! Empty
OdoslaťPredmet: Re: Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!!   Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! I_icon_minitimePi jún 20, 2008 11:06 pm

Hradby Fon-Du-Lacu sú veľmi (!) vysoké, hrubé a pevné. Navyše sú posilnené Barrier Orb-om a počas obliehania alebo útoku na nich dávajú štíty mágovia. Základna majú magickú ochranu, cez ktorú nemôže prejsť ani duch. Ked do nich vrazí niečo silné a pevné (napríklad Drak alebo kamen z katapultu) tak neorganické / organické predmety sa bud zoškvaria (čast hradieb mestskej časti Fire Orbu), zamrznú (čast hradieb mestskej časti Ice Orbu), odfúknu (čast hradieb mestskej časti Wind Orbu), rozbijú,narazia (čast hradieb mestskej časti Earth Orbu), spália elektrinou (čast hradieb mestskej časti Energy Orbu). Tieto sily im dodáva Barrier Orb. Barrier Orb získava silu z Orb of Balance.

Výšku a šírku hradieb presne povedať neviem, ale tu je pomer človeka a hradieb --------------
https://2img.net/h/oi26.tinypic.com/346alg7.jpg

Hradby obiehajú okolo celého mesta. Kruhový stred mesta kde je budova ktorá chráni Orby a sú v nej uložené, je obohnaný ešte jednou takouto hradbou.
Budova kde sú uložené Orby je najvyššia budova alebo objekt v Caranei. Pomer Fon-Du-Lacských hradieb a budovy Orbov. Taktiež i rozvrh budovy -------------
https://2img.net/h/oi27.tinypic.com/j9ycdd.jpg
Pre tých čo to nevedia prečítať na obrázku:
1. Tieto bočné časti obývajú draky.
2. Stĺp ktorý vedie cez celú budovu, oddola až hore. Na jeho vrchole su umiestnené orby.
3. Budova Orbov
4. Začiarkovaná časť - prázdna časť
5. V tejto dolnej časti je paladinský palác a paladinská akadémia. Taktiež tu sídlia všetky dôležité orgány. Býva tu celá vojenská paladinská posádka.
6. V tejto hornej časti sú uložené Orby (tvar budovy je zavádzajúci, vyzerá úplne inak, toto je len náčrt)
7. Orby
8. Pomer, hradba, človek
9. čiarky znamenajú - prázdno, nič


Na hradby alebo hocijaké vyššie položené miesta, vrátane budovy Orbov sa dá dostať portálom. Portály sú umiestnené na každom poschodí, takže si vyberete destináciu, poprípade poschodie, a portál vás tam prenesie.
štít nad hradbami ktorý vytvárajú mágovia, ktorí su rozmiestnení na hradbách a rôznych častiach mesta, vyzerá takto a nemôže prejsť cez neho nikto okrem duchov (Surssissov). ----------------
https://2img.net/h/oi32.tinypic.com/dfvmtc.jpg
Pre tých čo to nevedia prečítať na obrázku:
Rozmiestnenie mágov:
- najviac ich je v budove Orbov kde vytvárajú štít
- mágovia na hradbách ho zatáčajú k vrcholu hradbám, takže pokryté je celé mesto
Návrat hore Goto down
https://caranea.slovakforum.net
Horox
Admin
Horox


Počet príspevkov : 154
Age : 31
Bydlisko : Fon-Du-Lac
Hobby/Job : Paladin
Registration date : 08.05.2008

Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! Empty
OdoslaťPredmet: Re: Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!!   Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! I_icon_minitimeSo jún 21, 2008 10:36 pm

Efekty rôznych odvetví mágie:

1. Nebeská Mágia
- použitie je obmedzené na schopnosť používaťela

Útočná nebeská mágia -----
Najschopnejší paladini a priesti dokážu používať základné schopnosti tejto mágie počas celého boja. Používajú sa vačšinou na slabšieho jednotlivca.
Pokročilé sa používajú na vačšie skupiny.
Majstrovské schopnosti nedokáže ovládnuť každý, ale kdo ich dokáže používať, obstojí aj proti drakovi, necromancerovi alebo extrémne silným jedincom.
Útočných schopností nebeskej mágie je ale veľmi málo, lebo je zameraná skôr na podporu spojencov alebo seba.

Podporná nebeská mágia -----
Základné schopnosti, ako sú napríklad liečenie, štít dokážu zoslať klasickí nebeskí mágovia a niekedy aj obyčajní vojaci. (pravdaže slabšie)
Pokročilé, napr. sacrifice (pripojíte lúč k telu inej osoby, a ked tá osoba dostáva údery, vy beriet ich tiaž - veľmi užitočná vec pre tažkoobrnených paladinov, ktorí aj niečo vydržia, na ochranu ľudí - lúčov môže byť aj viac, lenže si treba dávať pozor koľko vydržíte) používa každý paladin, a sú zamerané na vačšie skupiny ľudí.
Majstrovské schopnosti ovládnu vačšinou len vrchní paladini a priesti ľudí - liečenie celých skupín ľudí, oživovanie, štít na veľké skupiny, hromadný sacrifice ale používanie týchto schopností bere veľa energie.

- útočná nebeská mágia dokáže -
začiatočnícka - odohnať vlkolaka, odohnať ducha, odohnať nemŕtveho, odohnať prízrak, odohnať ilúziu, uspať jedinca
pokročilá - odohnať vlkolakov, odohnať duchov, odohnať nemŕtvych, odohnať prízraky a ilúzie, zabiť vlkolaka, zabiť ducha, zabiť nemŕtveho, uspať skupinu, uviesť do tranzu dvoch alebo troch jedincov
majstrovská - zabiť vlkolakov, zabiť duchov, zabiť nemŕtvych, odohnať temného draka, odohnať psychicky vyspelého jedinca, pomiatnuť celé skupiny (vlkolakov,nemŕtvych), uviesť do tranzu celé skupiny

{Poznámka: všímajte si najma množné a jednotné čísla}

- podporná nebeská mágia dokáže -
začiatočnícka - posilniť spojenca, liečiť spojenca (iba ľahšie zranenia), posilniť morálku spojenca, odstrániť negatívne účinky zo spojenca
pokročilá - posilniť spojencov, liečiť spojencov (tažké zranenia), posilniť morálku spojencov, odstrániť negatívne účinky zo spojencov, ochrániť spojencov (sacrifice)
majstrovská - liečenie skupín, štít na skupiny, sacrifice na skupiny, oživovanie spojencov

- pravdaže všetky tieto podporné schopnosti môže použiť aj sám na seba, okrem sacrifice, oživovanie Very Happy




2. Psychická mágia
3. Enchantovanie
4. Alchýmia
5. Vyvolávanie
6. Ilúzia

7. Ohnivá Mágia
8. ľadová Mágia
9. Veterná Mágia
10. Energická Mágia
11. Zemná Mágia
12. Vodná Mágia

13. Prírodná Mágia
14. Stealth Mágia
15. Posiľnovacia Mágia
16. Premienacia Mágia
Návrat hore Goto down
https://caranea.slovakforum.net
Horox
Admin
Horox


Počet príspevkov : 154
Age : 31
Bydlisko : Fon-Du-Lac
Hobby/Job : Paladin
Registration date : 08.05.2008

Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! Empty
OdoslaťPredmet: Re: Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!!   Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! I_icon_minitimePo jún 23, 2008 12:28 am

Malé Draky (Lesser Dragons)
- draky ktoré su používané na stavebné práca a v mestách ako MHD Very Happy
- sú menšie ako klasické bojové draky, najmenšie merajú asi ako klasické osobné auto, najvačšie ako autobusy
- vo Fon-Du-Lacu ich je veľmi veľa (proste ako napr. vo veľkomeste je MHD, tak veľa vačších drakov na prevoz ľudí)
- v dedinách sa nepoužívajú
- nemajú žiadny vyhradený element, proste sú sivý (neutral)
- neplatí sa ničím za prevoz
- obývajú bočné časti Budovy Orbov (vid. vyššie)
- dokážu niesť ťažké náklady, takže sú používané na stavbách
- používané aj ako klasické dopravné prostriedky
- na chrbtoch majú upevnené konštrukcie, na ktorých prevážajú ľudí
Návrat hore Goto down
https://caranea.slovakforum.net
Horox
Admin
Horox


Počet príspevkov : 154
Age : 31
Bydlisko : Fon-Du-Lac
Hobby/Job : Paladin
Registration date : 08.05.2008

Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! Empty
OdoslaťPredmet: Re: Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!!   Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! I_icon_minitimeŠt august 21, 2008 1:04 am

Veľká zmena.
Idem trochu zextrémniť celé univerzum.

Napr. teraz na Fon-Du-Lac útočí 60 000 vlkolakov, južanov, temných elfov a ost.
Zvyšujem to na... 600 000...

Daľšia vec sú kúzla.
Nieje fakt žiadne obmedzenie, kedže formovacia mágia dokáže vyformovať hocičo.
Hoci aj magický tank...

Mágia má samozrejme aj vačšie efekty, dosah a silu. Napr. teraz sa jeden majster paladin môže postaviť aj 150 nevycvičeným alebo slabo vycvičeným vlkolakom. Ked na nich hodí extrému nebeskú vlnu tak je rozruch.

A konečne... pomaly budem dopisovať históriu, bližšie popisovať zbrane, rasy, rôzne časti a ,,štáty''.

Populácia Caranei je okolo 2-3 miliardy na jednu rasu.
Návrat hore Goto down
https://caranea.slovakforum.net
Darth Assmondeus
pútnik
pútnik
Darth Assmondeus


Počet príspevkov : 9
Registration date : 21.08.2008

Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! Empty
OdoslaťPredmet: Re: Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!!   Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! I_icon_minitimeŠt august 21, 2008 1:15 am

Já mysle že se bude hrát na námi vymyšlených světech. Shocked
No nic kdyžtak tam hodím jen svého hrdinu.
Návrat hore Goto down
Horox
Admin
Horox


Počet príspevkov : 154
Age : 31
Bydlisko : Fon-Du-Lac
Hobby/Job : Paladin
Registration date : 08.05.2008

Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! Empty
OdoslaťPredmet: Re: Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!!   Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! I_icon_minitimeŠt august 21, 2008 1:20 am

Môžeš ho sem hodiť, ale na nom sa dá hrať až ked to poriadne vysvetlíš.

Hráme tu len moje univerzum zatím.
Návrat hore Goto down
https://caranea.slovakforum.net
Horox
Admin
Horox


Počet príspevkov : 154
Age : 31
Bydlisko : Fon-Du-Lac
Hobby/Job : Paladin
Registration date : 08.05.2008

Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! Empty
OdoslaťPredmet: Re: Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!!   Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! I_icon_minitimePi august 22, 2008 7:40 pm

Stručná história Caranei

Obdobie 0 - Stvorenie planéty, teda vytvorenie Orbov, bohom El Kahirom. Príchod El Kahirovho brata Saaresa.
Obdobie 1 - El Kahir rozdeľuje planétu na pať častí. Vodná, lesná, hornatá, púštna a snežná. Saares chce zničiť El Kahirove dielo, tým že pohltí celú planétu temnotou a spáli ju, ale stihne iba jednu časť planéty. Snežnú. El Kahir ho odohná do úzadia. El Kahir sa snaží napraviť bratove zlo, ale temnota je mocná. Na planétu pošle svoju menšiu verziu, temnú časť nechá prázdnu, do ostatných umiestni zver a tvory. Prvé tvory boli draky. Neskôr aj iné. Saares pošle na zem svoju menšiu verziu tiež, Necromancera.
Obdobie 2 - El Kahir vytvorí daľšie inteligentné rasy - ľudí, arqonov, elfov a orkov. Saares sa mu do toho opať zapletie a z týchto rás vytvorí daľšie, len temné. Z ľudí vytvoril južanov, z elfov vytvoril temných elfov a ešte svoju vlastnú - vlkolakov. Všetky rasy umiestnili do stredu Caranei kde boli uložené Orby. Temné rasy ich chceli získať na Necromancerovo nariadenie a tak sa rozpútala prvá vojna. Ludia, elfovia, arqoni sa spojili do jednej aliancie, taktiež ich opozitá. Orkovia sa stiahli do neutrality. Vojnu vyhrala Aliancia Bielych Tvorov. Južania sa stiahli na púšť, vlkolaci do temnej oblasti, temní elfovia do hlbokých lesov. Elfovia odišli do lesov za temnýi elfami aby ich odtiaľ vyhnali. Orkovia si vybrali hornatú oblasť, celkom neutrálnu a dobre chránenú. Arqoni do vody na ktorú boli vyvinutý a jediný ľudia zostali v strede Caranei kde začali budovať mesto okolo veže Orbov.
Návrat hore Goto down
https://caranea.slovakforum.net
Horox
Admin
Horox


Počet príspevkov : 154
Age : 31
Bydlisko : Fon-Du-Lac
Hobby/Job : Paladin
Registration date : 08.05.2008

Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! Empty
OdoslaťPredmet: Re: Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!!   Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! I_icon_minitimePi august 07, 2009 5:40 pm

Originálny názov: xxxxxxxxx
Slovenský názov: xxxxxxxxx
Typ (úroveň): najvyššia úroveň nebeskej mágie, stredná úroveň vyvolávacej mágie
Kdo to používa: Ethryon, mocní paladinovia
Znamenia: zbranové (xx, xx, xx)
Druh mágie: nebeská + vyvolávacia
Popis:
Povolá padlých bojovníkov spat do boja v podobe bielych ,,duchov''. Všetky schopnosti ktoré mali za života majú aj v tejto podobe. K tejto mágii sa viaže ich zbran.... dopíšem.
Návrat hore Goto down
https://caranea.slovakforum.net
Horox
Admin
Horox


Počet príspevkov : 154
Age : 31
Bydlisko : Fon-Du-Lac
Hobby/Job : Paladin
Registration date : 08.05.2008

Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! Empty
OdoslaťPredmet: Re: Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!!   Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! I_icon_minitimePi august 07, 2009 5:48 pm

Originálny názov: xxxxxxxxx
Slovenský názov: Nebeská Vlna
Typ (úroveň): nízka úroveň nebeskej mágie
Kdo to používa: štandard u paladinov
Znamenia: zbranové (kríž)
Druh mágie: nebeská
Popis:
Po zbranovom znamení po zemi vyšle obrovskú bielo-modrú vlnu ktorá zmetie všetko ,,temné'' v ceste.
Návrat hore Goto down
https://caranea.slovakforum.net
Sponsored content





Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! Empty
OdoslaťPredmet: Re: Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!!   Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!! I_icon_minitime

Návrat hore Goto down
 
Prečítať!!! ... Nejaký ten základ na hranie (Caranea) ... Prečítať!!!
Návrat hore 
Strana 1 z 1
 Similar topics
-
» ...::: Caranea :::...

Povolenie tohoto fóra:Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
Caranea :: RP Hra :: Hra-
Prejdi na: