---*"""" Aréna ,Dún' """"*--- - aréna je nezávislá od hociakej frakcie - je
súkromná - nachádza sa v
južanskej časťi Caranei, teda na
Veľkej Púšti, niekde blízko
Jadra Púšťe - únik je nemožný - na okolitom púštnom podnebí sa pohybujú teploty okolo
70-80 stupnov - na pohyb po púšti sa používajú špeciálne kúzla, ktoré ale vedia len dôležité osoby Arény
- jej majiteľ je
temný ohnivý drak, menom Ranoth - ten sa dokonca obáva i jeho šampióna
Soul's Hand - bojovníci sú zvyčajne dovezení
otroci, zajatci a niekedy aj dobrovoľníci - pre bojovníkov o titul, čaká
16 rôznych bojov, každý s inými protívnikmi
- čím vyššie, tým silnejší protivníci
- kategórie sú -
Kvalifikačná Kategória - prvé dva boje, kto ich vyhrá, postupuje do Bronzovej Kategórie
----------------
-
Bronzová Kategória - 5 bojov, kto ich vyhrá, postupuje do Striebornej Kategórie
----------------
-
Strieborná Kategória - 4 boje, kto ich vyhrá, postupuje do Zlatej Kategórie
----------------
-
Zlatá Kategória - 3 boje, kto ich vyhrá, postupuje do šampionátu
----------------
-
Veľký šampionát - 2 boje s najsilnejšími bojovníkmi arény, po ich porazení sa stanú víťazi šampiónmi
- otrokár, alebo majiteľ bojovníkov ktorích priviezli, majú právo sa rozhodnúť po ktorom boji alebo bojovej kategórii budú ich otroci prepustení
- na čele Arény už niekoľko desatročí stojí
bezmenný mág, ktorého prezývajú Soul's Hand -
Heldoc ho raz vyzval na súboj - a Heldoc aj
prehral - súboje sú na dve kategórie,
,,neznačkoví protivníci'' (zvyčajne skupinky) bojujú na smrť, tí
značkoví bojujú o titul, majú na sebe ochranné kúzla
- zbrane sú ľubovolné, podľa kategórie - pokiaľ zajmú niekoho zo zbranou, počas súbojov ju môže mať
- Aréna je chránená špeciálnymi kúzlami proti úniku otrokov - kdo ich prerazí, toho čaká púšť
- občas tam zavítajú
Necromanceri, alebo dokonca i
vysoko postavení vlkolaci, aby sa mohli pozerať na súboje
- personál sú povačšinou
južania, diváci su všetkých možných rás
- stávky sa uzatvárajú pred každým súbojom -
Ranoth je mimoriadne bohatý drak - bojovať sa môže minimálne -
jeden bojovník, maximálne - traja alebo štyria, podľa schopností protivníka - - - - -Klasické zoradenie bojov -16 - ako prvý protivník býva Arqon, zameraný na boj s kopijou a slabšími vodnými kúzlami - najslabší protivník arény, dole ho dá takmer každý - boj o titul
15 - daľej je 5 vlkolakov v jednom súboji naraz, akýchsi slabších zajatých jedincov - boj na smrť
14 - daľej sú traja ľudia, jeden mág, jeden lučistník a jeden meč a štít - sú síce slabí, ale treba kombinovať bojové štýly - boj na smrť
13 - dvaja elfovia sa vám postavia vo štvrtom kole, majú otrávené dýky a sú veľmi rýchli - boj na smrť
12 - dvaja temní elfovia, Rhag a Thag, otrávené dýky, slabá ilúzia, pokročilá nevidiťelnosť - boj o titul
11 - vlkolak, Lheteer, tradičné vlkolačie dlhé bodáky, temná mágia a obratnosť - boj o titul
10 - južanský mág, Ellaratar, silná ohnivá mágia a štítová mágia - boj o titul
09 - ork, Chowadur, obrovské kladivo, silná posiľnovacia a obranná mágia, silná odolnosť
08 - zmutovaný Karakhir (
https://2img.net/h/oi30.tinypic.com/30ljbte.jpg ) - dokáže lietať, vysoká úhybnosť,odolnosť, útoky zo vzduchu
07 - iluzionista, rasa a meno neznáme, lebo nikdy nedáva dole svoj odev (
https://2img.net/h/oi25.tinypic.com/2hppowl.jpg ) - extrémne silné ilúzie - na tomto iluzionistovi stroskotalo mnoho bojovníkov
06 - padlý vlkolačí generál, vlkolak bielej farby (niečo ako Letr') - robí veľmi dobrú povesť vlkolakom, kto prejde cez predcházdajúceho protivníka, cez tohto sa istotne nedostane
05 - človek, žena, Heavy Armorer, mega-extrémne silné hrubé brnenie posilnené dvoma vrstvami dračej kože, ktorým je pokryté celé telo + obrovský obojručný meč - Heldoc s nou mal značné problémy - a to je čo povedať
04 - duch, surssiss - oddelený od svojho sveta a Pána vdaka čomu získava neobyčajné schopnosti - raz prejde protivníkovým telom a ten padne na zem mŕtvy
03 - lesser dragon, malý drzý drak, ktorý je na vrchole vdaka svoje neuveriťelnej rýchlosti, obratnosti a prefíkanosti
02 - geneticky zmutovaný Karisk, obrovský had, ktorého vlastní Heldoc - jeho šampión, dôležité:
https://2img.net/h/oi32.tinypic.com/o7pvdd.jpg01 - osobný šampión majiťela arény, neporaziťelný Soul's Hand, nedokáže ho poraziť ani Heldoc, nikdo nikdy nevidel jeho tvár, ani v spoločnosti - objavuje sa len vedľa Ranotha a v súbojoch - ale v súbojoch takmer nikdy, lebo sa k nemu nedostane len tak hocikdo
- ovláda všetky odvetvia mágie na silnej až extrémnej úrovni